Welkom! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Tom en Rinske - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Tom en Rinske - WaarBenJij.nu

Welkom!

Door: Tom en Rinske

Blijf op de hoogte en volg Tom en Rinske

21 Januari 2014 | Nederland, Utrecht

Eindelijk is het zo ver! We gaan vanaf 3 februari 5 maanden op reis:-) Hier kunnen jullie onze verhalen lezen en een klein beetje meegenieten...

• 21 Januari 2014 - 22:04

Karin:

Goede reis en veel plezier!!

• 21 Januari 2014 - 22:13

Willeke:

Dit is alvast een goed begin, voorbereiding is het halve werk en verdubbelt je vakantieplezier!

• 21 Januari 2014 - 22:13

Arthur:

Heel benieuwd naar al die mooie verhalen en momenten die jullie tegemoet gaan! Geniet nog even van de laatste dagen in Nederland! X

• 21 Januari 2014 - 22:34

Sandra:

Jeeej! Fijn dat jullie een blog bijhouden, kunnen we hier een klein beetje meegenieten :-) Xx

• 22 Januari 2014 - 09:17

Multitaal:

Hasta la próxima semana en la última clase de español - con un buen vino, hablando del tiempo pasado en español y de sus planos para el futuro: vamos a viajar!
    Me ha gustado muchísimo trabajar con ustedes, la profe Renate

• 22 Januari 2014 - 10:32

Rianne:

Joehoe! Nog 2 weekjes! Wij nog 2 uurtjes ;-)
    (ElgarenRianne.waarbenjij.nu)
    Tot in Nieuw Zeeland!

• 22 Januari 2014 - 11:47

Idske En Patrick:

Leuk! We gaan zeker meelezen met jullie, lukt het met de voorbereidingen?

• 03 Februari 2014 - 15:27

Conny:

Veel plezier en een hele goede reis! Ik ga zeker af en toe een kijkje nemen op jullie blog.
    Als ik in mijn uppie aan het lunchen ben ;-)

• 04 Februari 2014 - 21:17

Denise:

Heel veel plezier op reis! Geniet ervan :)

• 07 Februari 2014 - 19:28

Louis En Marianne:

Lieve Tom en Rinske, we laten ons graag meeslepen met jullie indrukwekkende belevenissen. Geniet van elkaar en alles wat op jullie pad komt.
    Knuffel van Louis en Marianne